wtorek, 19 maja 2015

NASZE ŻYCIE BYŁO WCZEŚNIEJ ZAPLANOWANE W PIEKLE I JEŚLI SIĘ NIE PRZEBUDZIMY, ROZKŁAD SIĘ ZIŚCI


Tak, mam wrażenie, że tak jest. Możecie wierzyć czy nie. Każdy nasz krok jest przesterowany jeśli żyjemy w niewiedzy i "bo w TV mówili tak a nie inaczej i ja też pójdę tą drogą". U mnie planem było zrobić ze mnie gwiazdkę POP, ale niestety\na szczęście jestem na tyle poinformowany, że demony niby dalej robią ze mną co chcą, ale co najmniej 25% rzeczy które zrobiłem przez ostatni rok zamazał ich plan mojego życia. Na pewno za dużo wypisałem w siecie prawdy, i nawet moje parodie zapewne mają za dużo odkrytej prawdy, przez co mój demon się nie nakarmi sławą i władzą, czy innymi pieniędzmi. Też się przebudźcie, też zróbcie coś na przekór własnych zapotrzebowań typu "wyższy etat" czy "mmm, jaka pyszna droga golonka", i postawcie na rozmyślaniu, odkrywaniu świata, może nawet sprawdzania co się dzieje po zamknięciu oczu, bo to co się dzieje w materialnym świecie to wszystko jedna wielka gra, i musimy z tym skończyć. I nawet jeśli w końcu zrobią ze mnie gwiazdkę POPu, nawet jeśli usłyszycie choć jeden pseudo-przebój w moim wykonaniu w radiu/telewizji - mimo wszystko nie dajcie się, przełamujcie aż do skutku. Nie wolno nam upaść do piekła z powrotem, musimy znaleźć sposób ucieczki, bo prawdopodbnie za bramą jest lepszy świat, i oby to była prawda, a nie kolejna złuda na lepsze życie. Tylko pamiętajcie - miłość też jest złudna! Tak nas mogą utrzymać w piekle na dłużej, a nawet przez miłość mogą nam wykasować pamięć, jak zajdziemy za daleko!

I pamiętajcie - POPULARNE PIOSENKI NAKŁANIAJĄ NAS DO MIŁOŚCI Z DEMONAMI, KTÓRE PO LATACH MOGĄ NAM USZKODZIĆ TRYB MYŚLENIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz